چشم انداز ۱۰ ساله شرکت خدمات ارج

 

پیشرو بودن در ارائه بهترین و متنوع ترین خدمات پس از فروش در منطقه

 

موضوعاتی که در چشم انداز ده ساله مورد توجه قرار می گیرد چنین است :

 

۱- شرکت خدمات ارج در چشم انداز آتی خود گسترش حیطه جغرافیایی فعالیتهایش را به خارج کشور را ترسیم می نماید . گسترش فعالیتهای خارج کشور وابسته به موفقیت اقدامات صادراتی شرکت ارج است.

۲- شرکت خدمات ارج در چشم انداز فعالیتهای آتی به پشتیبانی از محصولات سایر تولیدکنندگان لوازم خانگی می اندیشد و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سایر شرکت ها به صورت پیمانی را دنبال خواهد کرد .

۳- شرکت خدمات ارج با تقویت فعالیتهای بازاریابی و ایجاد واحد تحقیقات بازار در پی ارزیابی مداوم کیفیت و تنوع خدمات سایر رقبا ، شناسایی دستاوردهای شرکتهای صاحب نام و پیشرو بین المللی ، آشنایی با انتظارات و خواسته های اعلام نشده مشتری خواهد بود که با استفاده از این یافته ها شعار "پیشرو در ارایه جدیدترین و بهترین خدمات در کوتاهترین زمان" را محقق سازد .

۴- شرکت خدمات ارج در چشم انداز فعالیتهای آتی به گسترش نمایندگی های مجاز در سراسر کشور می اندیشد و انتظار دارد در افق چشم انداز در هر شهرستان حداقل یک نمایندگی مجاز داشته باشد .

۵- شرکت خدمات ارج در چشم انداز فعالیتهای آتی به گسترش فعالیتهای آموزشی در شبکه نمایندگان مجاز و ارایه دوره های فشرده برای افزایش آگاهی مشتریان علاقمند به شناخت کارکرد فنی محصولات خواهد پرداخت .

۶- شرکت در افق چشم انداز گسترش فعالیتهای تجاری در زمینه تامین قطعات یدکی موردنیاز را دنبال خواهد نمود و تلاش می کند به تدریج از این رشته فعالیت برای تقویت فرایند سوددهی شرکت کمک گیرد .

۷- شرکت در افق چشم انداز به بهبود فرایندهای سازمانی ، گسترش زیرساختها و کاربردهای فناوری اطلاعات توجه نموده و تلاش می کند پیوسته از جدیدترین یافته های مدیریتی مطلع شده و درصورت امکان به عملیاتی نمودن این یافته ها در سازمان بپردازد .

۸- شرکت در افق چشم انداز در راستای افزایش کیفیت خدمات و ارائه خدمات متحدالشکل در سراسر ایران به تعیین مشخصات نمایندگی های مجاز ، تدوین و استانداردسازی رویه های تعمیراتی و رسیدگی به درخواست های مشتری خواهد پرداخت .

۹- شرکت در افق چشم انداز به ایجاد تنوع در فعالیت ها و گسترش خدمات برای محصولاتی که دوره گارانتی را طی نموده اند ، توجه خواهد نمود .

۱۰- شرکت همواره در طول افق چشم انداز به بهبود خدمات خود و نظارت مستمر برشیوه ارائه خدمات و تلاش برای جلب خشنودی مشتریان خواهد پرداخت .